Étel rendelés, menü rendelés, egészséges étel rendelés Budapest

Név
Egészségkonyha
Telefon
06-1/233-2240
Kategória

Cégünk étel kiszállítással foglalkozik Budapest területén, menürendeléses rendszerben. Minőségi és tartósítószer nélkül készített ételeink egészséges alapanyagokból készülnek, s a teljes kényelem érdekében mikrózható edényekben kerülnek kiszállításra. Ebéd házhozszállításra rendelhez magyaros étel mellett nemzetközi ízeket is, de gondoltunk a fogyókúrázókra, diétázókra is a kalóriaszegény ételeinkkel. Vegetáriánus ételeket is biztosítunk! Weboldalunkon megtalálja aktuális étlapunkat, valamint leadhatja rendelését is kényelmesen!

• ételrendelés Budapest,
  • vegetáriánus étel
Térkép
Képek (1)

1. Design ékszer, egyedi...
    Hirdetés szövege: Kortárs magyar művészek alkotásaival várja tisztelt érdeklődőit üzletünk Budapesten. Egyedi, minőségi design ékszerek fiatal tervezőktől, főként ezüstből, limitált darabszámban!   design ékszer Budapest egyedi ékszer ezüst nyaklánc ...
2. Vegetáriánus étterem...
    Hirdetés szövege: Budapesti vegetáriánus éttermünk minden nap 12-15 között vegán napi menüvel várja vendégeit a belváros szívében. Az ételeket, és süteményeket helyben, budapesti éttermünkben készítjük és kizárólag egészséges alapanyagokat használunk hozzá. Vegán ételeink ...
3. Ergoline szolárium,...
    Hirdetés szövege: Budapesten ergoline csokicsöves szoláriumunk várja az egészséges barnulásra vágyókat, éjjel-nappal, télen-nyáron! Professzionális EU 0.3-as szabványnak megfelelő, valamint gyorsbarnító hatású gépeink csokicsöveivel villámgyors barnulást érhet el, leégés n ...
4. Irodatechnika, irodai...
    Hirdetés szövege: Budapesti fénymásoló szalonunk a magánszemélyek és cégek papírsokszorosítási, spirálozási és laminálási igényeinek is eleget tud tenni. Az irodai papírárut tudjuk fénymásolni akár több ezer példányban is, fekete vagy színes fénymásolással budapesti ügyfel ...
5. Külső dekoráció, belső...
    Hirdetés szövege: Cégünk teljes arculattervezéssel foglalkozik cégek részére. Vállalunk nyomdai és reklám feladatokat is, igény szerint készítünk világító reklámtáblákat, autófeliratozást, szórólap nyomtatást és transzparensek, ponyvák előállításával is rendelkezésre állun ...

Közösségi Modul

Legfrissebbek

Munkagép vizsgálat...
Hirdetés szövege: Munkavédelemmel foglalkozó cégünk Budapesten rendelkezésére azoknak a partnereknek, akiknek munkagép üzembe helyezésre vagy munkagép vizsgálatra van szükségük. Mérnökirodánk Budapesten található és nagy odafigyeléssel kezeli a jogszabályi változásokat, ho ...
Ingatlan, ingatlaniroda...
Hirdetés szövege: Ha eladná vagy bérbe adná ingatlanját Budapesten, és ehhez szakszerű segítséget keres, bízza budapesti ingatlanirodánkra a közvetítést! Fordított szituációban is számíthat budapesti ingatlanirodánkra, hisz segítünk ingatlant venni és bérelni is Budapesten ...
Pénztárgép Budapest,...
Hirdetés szövege: 1985 óta foglalkoznak cégünk alapítói pénztárgép javítással, főképpen Budapest északi részén és vonzáskörzetében, de természetesen budapesti pénztárgép szervizünk más területekről érkező partnereket is örömmel fogad. Pénztárgép bemutatótermünk Budapesten ...
Irodatechnika, irodai...
Irodatechnika Budapest,...
Hirdetés szövege: Budapesten található irodatechnikai vállalkozásunk 1994 óta áll az ügyfelei rendelkezésére. Budapesti cégünk megalapításakor leginkább irodatechnikai berendezések, mint fénymásoló gépek, telefaxok és nyomtatók forgalmazásával foglalkoztunk illetve az irod ...
Digitális nyomtatás...
Hirdetés szövege: Az ország egyik vezető budapesti ofszet nyomdájaként naponta több, mint 4 millió példányban nyomtatunk. Kedvező beszállítói kedvezményekkel dolgozunk, mely lehetővé teszi, hogy a legmagasabb termékminőséget adjuk kedvezményes áron. Budapesti digitális nyo ...
Karikagyűrű készítés...
Hirdetés szövege: Budapesti ékszerboltunkban kifejezetten egyedi karikagyűrűk, jegygyűrűk készítésével foglalkozik, már hosszú idők óta. Ékszerkészítő családi vállalkozásunk már több generáció óta tervez különleges egyedi jegygyűrűket, karikagyűrűket Budapesten. Ha egy iga ...
Olcsó szállásfoglalás...
Hirdetés szövege: Budapesten keres olcsó szállásfoglalási lehetőségeket? Budapesten sem lehetetlen akciós áron szállást foglalni! Hotelunk is folyamatosan garantálja az olcsó árakat, ha szállást keres! Budapest központjához közel, mégis csendes kis budapesti utcában várja ...
Kerékpár javítás...
Hirdetés szövege: Budapesten található kerékpár szaküzletünkben a kerékpár javítás mellett foglalkozunk kerékpár alkatrész beszerzéssel is. A budapesti bringaszerviz a 90-es évek óta a jól megszokott helyen várja a kerékpározás szerelmeseit. 2000-ben egy tulajdonváltásnak ...
Belföldi áruszállítás...
Hirdetés szövege: 1986 óta foglalkozom belföldi áruszállítással budapesti megbízóim jóvoltából. Ha olyan partnert keres Budapesten, aki megbízhatóan végez belföldi árufuvarozást, 3,5 tonnás teherautómmal állok rendelkezésre! A fuvarozási feladatokat főként céges megbízások ...