Nyomda Budapest, digitális nyomda, ofszetnyomás, szitanyomás Budapest

Cím
1047, Budapest, Szabadkai u. 14.
Név
Madi Nyomdaipari Kft.
Telefon
06-1/379-5734, 06-1/379-5743

1989-ben nyitottuk meg nyomdánkat Budapesten, ahol kezdetben szitanyomással foglalkoztunk, majd a folyamatos fejlesztések eredményeképpen ofszetnyomással, digitális nyomdai szolgáltatásokkal is rendelkezésre állunk. Barátságos budapesti környezetben fogadjuk ügyfeleinket, ahol gyors és kiváló minőségű nyomdai munkákat végzünk. Ha megbízható nyomdát keres Budapesten, legyen szó akár digitális nyomdai szolgáltatásról, akár ofszetnyomásról, filmnyomásról vagy akár szitanyomásról, készséggel állunk rendelkezésre, a grafikai tervezéstől a kivitelezésig! Különleges technológiánknak köszönhetően kaparós sorsjegyeket, lekaparható felületű anyagokat is tudunk előállítani.

Budapesti nyomdánkban mindennaposak az új kihívások, hiszen minden elképzelés más és más, s mi minden nap igyekszünk azokat maximálisan teljesíteni, így fejlődni napról napra a szakmában. Célunk, hogy digitális nyomdánk valóban minden elvárásnak meg tudjon felelni mind a vevők, mind a dolgozók igényeit tekintve, hiszen csak így tudjuk megtartani pozíciónkat a piacon, csak így tudunk megrendelésről megrendelésre kiváló minőséget produkálni! Mind az ofszetnyomás, mind a szitanyomás tekintetében igyekszünk az igényeket széles körben kielégíteni, alkalmazkodni megrendelőink elképzeléseihez, s ennek érdekében komplex nyomdai szolgáltatásokat biztosítunk Budapesten.

Budapesti digitális nyomdánkban várjuk szeretettel megrendelőinket, pólók textilek felületének dekorálására, melyet szitanyomással készítünk. A szitanyomást ajánljuk mindazoknak, akik hatékony de mégis pénztárca kímélő megoldást keresnek nagy tételszámú textil nyomtatás során.
Amennyiben papír alapú nyomtatást szeretne nagy példányszámban szintén költségkímélő megoldással, akkor ajánljuk figyelmébe az ofszetnyomás technikát. Az ofszet nyomás a világon az egyik legelterjedtebb nyomtatási eljárás, és költségkímélő tulajdonsága mellett kiváló minőséget eredményez.

• nyomda Budapest
  • naptár nyomtatás
  • cd-borító készítés Budapest
  • óriásplakát nyomás

Budapesti nyomdánk digitális nyomdai feladatokat is vállal, de rendelkezésre áll, ha ofszetnyomásra, szitanyomásra van szüksége, kis- és nagy példányszámban egyaránt! Budapesti nyomdánk vállalja egyedi igények alapján is a digitális nyomtatást, például címkék, névjegykártyák, plakátok eseténben, de vállaljuk digitális nyomtatással a kül- és beltéri dekorációk, kaparós sorsjegyek készítését is. Eljárásaink sokszínűsége lehetővé teszi, hogy bármilyen nyomdai szolgáltatást biztosítani tudjunk, akár ofszetnyomással, akár szitanyomással!

Digitális nyomdánk Budapesten folyamatos fejlesztéseken megy át, haladva a kor követelményeivel, de a hagyományos nyomtatási technikákat is megőriztük.

Nyitva: H-P: 7.30 - 16.00 óráig

Térkép

1. Pénztárgép Budapest,...
    Hirdetés szövege: 1985 óta foglalkoznak cégünk alapítói pénztárgép javítással, főképpen Budapest északi részén és vonzáskörzetében, de természetesen budapesti pénztárgép szervizünk más területekről érkező partnereket is örömmel fogad. Pénztárgép bemutatótermünk Budapesten ...
2. Csekk gyártás Budapest,...
    Hirdetés szövege: Csekk nyomtatásra, csekk gyártásra szakosodott budapesti nyomdai cégünk. Speciális termékek előállítását vállaljuk, úgymint készpénzátutalási megbízás, kaparós sorsjegy, titkosított boríték, de emellett más speciális nyomdaipari termék esetén is készségge ...
3. Belföldi áruszállítás...
    Hirdetés szövege: 1986 óta foglalkozom belföldi áruszállítással budapesti megbízóim jóvoltából. Ha olyan partnert keres Budapesten, aki megbízhatóan végez belföldi árufuvarozást, 3,5 tonnás teherautómmal állok rendelkezésre! A fuvarozási feladatokat főként céges megbízások ...
4. MTB kerékpár Budapest,...
    Hirdetés szövege: MTB kerékpárt szeretne vásárolni Budapesten? Bicikli szervizt keres, ahol márkafüggetlenül javítanak kerékpárt? Budapesti kerékpár boltunk Author és AGang márkaképviseletként működik, bicikli szervizünkben viszont bármilyen márkájú kerékpárt javítunk! Ha ...
5. Kerékpár javítás...
    Hirdetés szövege: Budapesten található kerékpár szaküzletünkben a kerékpár javítás mellett foglalkozunk kerékpár alkatrész beszerzéssel is. A budapesti bringaszerviz a 90-es évek óta a jól megszokott helyen várja a kerékpározás szerelmeseit. 2000-ben egy tulajdonváltásnak ...

Közösségi Modul

Legfrissebbek

Edzőterem Budapesten,...
Hirdetés szövege: Budapesti fitness terem szeretettel várja a mozogni vágyó hölgyeket, az edzőteremben számos mozgásforma közül válogathatnak a vendégek. Budapesti edzőtermünkben tartunk Zumba és Pilates órákat, illetve vendégeink kipróbálhatják akár az alakformáló balette ...
Eljegyzési gyűrű...
Hirdetés szövege: Cégünk 1986-ban nyitotta meg budapesti ékszerüzletét, ahol egyedi ékszerek készítésével is foglalkozunk. Az ékszerpaletta bővítése céljából kezdtük el forgalmazni az Orquidea gyöngyökkel készített és kiegészített ékszereket Budapesten, hogy azon ügyfelein ...
Egyedi jegygyűrű...
Hirdetés szövege: Ékszer szaküzletünk a lehető legnagyobb ékszer választékkal várja vásárlóit Budapest szívében, ahol egyedi jegygyűrű, eljegyzési gyűrű, illetve karikagyűrű készítéssel is foglalkozunk. Az ékszerválaszték jelentős hányadát saját készítésű, gyémántgyűrű és ...
Wolfram karikagyűrű...
Hirdetés szövege: KARCOLHATATLAN KARIKAGYŰRŰ! Akár eljegyzési gyűrűnek, akár csak simán egy gyűrűnek veszi valaki, mindenképp egy különleges gyűrűje lesz! A Tungstein carbide vagy Wolfrám Karbidból készült gyűrűket tartóssága miatt tekintik az örökké tartó szerelem egyi ...
Ékszerkészítés...
Hirdetés szövege: 2006-ban nyitott ékszerboltunk Budapesten, mely a városrész egyik legszebb és különleges hangulatú üzlete. Ékszerkészítésen belül egyedi jegygyűrűk tervezésével és elkészítésével is foglalkozunk Budapesten a jegyespárok, leendő házasulandók részére, hogy ...
Férfi fodrász, női...
Hirdetés szövege: Férfi fodrászatunk, női fodrászatunk és gyermek fodrászatunk egyaránt rendelkezésre áll Budapesten, illetve kozmetikai kezelésekkel is szeretettel várjuk vendégeinket. Budapesti gyermek fodrászunk nagy türelemmel bánik a kicsikkel, hisz tudjuk, hogy a kic ...
Konferencia helyszín...
Hirdetés szövege: Budapesti szállodánk a Hősök tere és a Városliget szomszédságában található, csendes és elegáns környezetben, mely kiváló esküvőhelyszínként szolgál, de bármilyen más rendezvényhelyszínként is örömmel látjuk. Hét konferenciatermünk mindegyike légkondicion ...
Cukrászda Budapest,...
Hirdetés szövege: Budapesti cukrászdánk szeretettel vár kicsit és nagyot egyaránt, ha ízletes fagyit ennének, vagy alkalomra tortarendelést adnának le! A tortarendelésnél különleges igények figyelembe vételére is van lehetőség, budapesti cukrászdánk vállalja formatorták, k ...
Céges rendezvény,...
Hirdetés szövege: Budapesti éttermünk a 8. kerületben található és az étterem céges rendezvények lebonyolítására is alkalmas, de ha esküvőhelyszínhez terembérlésre van szüksége, akkor is rendelkezésre állunk. Ha Ön Budapest szívében keres olyan rendezvényhelyszínt, ahol ét ...
Esküvői fotózás,...
Hirdetés szövege: Cégünk elsősorban Budapesten vállal esküvő és rendezvényfotózást. Ha szeretné a nagy napját profi esküvői fotózással megörökíttetni, keressen minket? Meglévő képeit kinyomtatná fotó minőségben, akkor várjuk szeretettel Budapesten található digitális fotól ...