Alkalmi csokor Budapest, virágküldés Budapest

Cím
1094, Budapest, Ferenc tér 14.
Név
Kiravirág
Telefon
06-1/217-6678, 06-30/999-4040

Budapesti virágüzletünkben, alkalmi csokor készítését és virágküldést is vállalunk. Ha szeretne egy csodás alkalmi csokrot készíttetni, nálunk jó helyen jár. Szülinapra, névnapra, ballagásra mi személyre szabottan készítünk csokrot budapesti megrendelőinknek. Hiszen egy csokor nem mindegy, hogy milyen alkalomra, milyen nemű és korú személynek készül. Ha nálunk készítteti alkalmi csokrát nem fog csalódni bennünk! Budapesti virágüzletünkben az alkalmi csokor készítés mellett virágküldésre is van lehetőség ha szeretné meglepni szeretteit. Egész Budapestre szállítunk ki csokrokat. Akár csak egy szál rózsával vagy gerberával lepné meg kedvesét, vagy egy egész csokrot készíttetne, nálunk biztosan megtalálja a megfelelő választást. Szeretettel várjuk budapesti virágüzletünkben amennyiben alkalmi csokor készítésre, vagy esetleg virágküldésre lenne szüksége.

• alkalmi csokor Budapest
  • balkon virág
  • virág kiszállítás Budapest
  • virágküldő szolgálat

Másik üzletünk: 1081 Budapest, Népszínház u. 16.

Térkép
Képek (7)

1. Hajgyógyászat Budapest,...
    Hirdetés szövege: Budapesti szalonunk a megszokott fodrász szolgáltatások mellett hajgyógyászattal is foglalkozik, hogy Önnek szép és egészséges haja lehessen. OTO FLABÉLOS tréning padunkkal kényelmesen formálhatja alakját is. Minőségi szolgáltatásokat biztosítunk budapest ...
2. Nyomda Budapest,...
    Hirdetés szövege: 1989-ben nyitottuk meg nyomdánkat Budapesten, ahol kezdetben szitanyomással foglalkoztunk, majd a folyamatos fejlesztések eredményeképpen ofszetnyomással, digitális nyomdai szolgáltatásokkal is rendelkezésre állunk. Barátságos budapesti környezetben fogad ...
3. Kőszobrászat Budapest,...
    Hirdetés szövege: 30 éves tapasztalattal vállalunk mindennemű kőfaragási munkát, sírkövesként sírkövek készítését, betűvésést, sírkő felújítást végzünk, de a kőszobrászat is mindennapos tevékenységünk, hiszen szökőkutakat, kőszobrokat is készítünk igény szerint. A kőfaragá ...
4. Nemzetközi...
    Hirdetés szövege: Budapesti cégünk az elmúlt évek alatt nemzetközi szállítmányozásra specializálódott, de természetesen budapesti központunkban belföldi szállítmányozással is állunk ügyfeleink rendelkezésére. Budapesti cégünk komoly tapasztalattal dolgozik mind a szállítmá ...
5. Sírkő készítés...
    Hirdetés szövege: 1982 óta vállal vállalkozásunk sírkő készítést és sírkő felújítást Budapesten. Több, mint 35 éve várjuk budapesti ügyfeleinket, amennyiben sírkövet szeretnének készíttetni szerettüknek, vagy épp felújításra szorul, a már meglevő budapesti sírhely. Sír ...

Közösségi Modul

Legfrissebbek

Tervrajz fénymásolás...
Hirdetés szövege: Budapesti fénymásoló szalonunk tervrajz fénymásolással és plottolással is rendelkezésre áll, illetve a magánszemélyek és cégek papírsokszorosítási, spirálozási és laminálási igényeinek is eleget tud tenni. Az irodai papírárut tudjuk fénymásolni akár több ...
Digitális nyomtatás...
Hirdetés szövege: Az ország egyik vezető budapesti ofszet nyomdájaként naponta több, mint 4 millió példányban nyomtatunk. Kedvező beszállítói kedvezményekkel dolgozunk, mely lehetővé teszi, hogy a legmagasabb termékminőséget adjuk kedvezményes áron. Budapesti digitális nyo ...
Karikagyűrű készítés...
Hirdetés szövege: Budapesti ékszerboltunkban kifejezetten egyedi karikagyűrű készítéssel, s jegygyűrű készítésével foglalkozunk, már hosszú idők óta. Ékszerkészítő családi vállalkozásunk már több generáció óta tervez különleges egyedi jegygyűrűket, karikagyűrűket Budapeste ...
Olcsó szállásfoglalás...
Hirdetés szövege: Budapesten keres olcsó szállásfoglalási lehetőségeket? Budapesten sem lehetetlen akciós áron szállást foglalni! Hotelunk is folyamatosan garantálja az olcsó árakat, ha szállást keres! Budapest központjához közel, mégis csendes kis budapesti utcában várja ...
Kerékpár javítás...
Hirdetés szövege: Budapesten található kerékpár szaküzletünkben a kerékpár javítás mellett foglalkozunk kerékpár alkatrész beszerzéssel is. A budapesti bringaszerviz a 90-es évek óta a jól megszokott helyen várja a kerékpározás szerelmeseit. 2000-ben egy tulajdonváltásnak ...
Edzőterem Budapest,...
Hirdetés szövege: Budapesti edzőteremben szeretettel várjuk a mozgás, testépítés elkötelezett híveit. Sportklubunkban minden sportolni vágyó megtalálhatja a számára legmegfelelőbb mozgásformát, többek között funkcionális edzésekkel, kötéltréner edzésekkel, illetve zumba ór ...
Repülőjegy értékesítés...
Hirdetés szövege: Budapesti utazási irodánk 1999 óta utaztatja partnereit világszerte. Budapesten található utazási irodánkban repülőjegy értékesítéssel is foglalkozunk, bármely Ön által kiválasztott országba. Megbízhatóságunkat mi sem bizonyítja jobban, mint azon utasaink ...
Olajfestmény...
Hirdetés szövege: Van olyan festménye, ami restaurálásra szorul? Keressen meg budapesti elérhetőségeimen, mivel több éve foglalkozom festmények restaurálásával. Olajfestmény restaurátorként is rendelkezésre állok, nagy tapasztalattal vállalom képek restaurálását. Évekig do ...
Figura torta rendelés...
Hirdetés szövege: Nagy múltú cukrászdánk állandó kiváló minőséggel várja tisztelt vendégeit Budapesten, ahol figura torta rendelésre és esküvői tortarendelésre is lehetőségük van! Cukrászdánk családi vállalkozásként működik, igyekszünk az itt felnőtt és felnövő generációna ...
Olcsó panzió Budapest,...
Hirdetés szövege: Családias hangulatú olcsó panziónkban Dél-pesten 4 szoba és egy kétfős apartman várja a vendégeket. Igény esetén étkezést is biztosítunk, kedvező árakat garantálunk akciós szállásunkon Budapesten! Zárt parkoló várja autóját, budapesti kertvárosi környezet ...