Kerékpárbolt, szerviz

Hirdetések

figyelem, visszaélés
1119, Budapest, Bornemissza u. 27.

Kerékpár javítás Budapest, kerékpár alkatrész Budapest Budapesten található kerékpár szaküzletünkben a kerékpár javítás mellett foglalkozunk kerékpár alkatrész beszerzéssel is. A budapesti bringaszerviz a 90-es évek óta a jól megszokott helyen várja a kerékpározás szerelmeseit. 2000-ben egy tulajdonváltásnak ...

Telefon06-1/205-8530, 06-20/955-7717
Térkép
1032, Budapest, Kiscelli u. 74. fsz. 1.

Kerékpárszerviz, kerékpárbolt Budapest Kerékpárboltunkban minden tisztelt érdeklődő megvásárolhatja a szükséges kerékpár alkatrészt, melyhez komplett szolgáltatáscsomagot is tudunk biztosítani, egyedülálló módon! A biciklihez kiváltható csomagban egy balesetbiztosítást, kerékpár biztosítást, u ...

Telefon06-30/377-8872
Térkép
Budapest

Kerékpárüzletet keres Budapesten, vagy kerékpárszervizre lenne szüksége? Üzletünkben biciklik széles választékával várjuk budapesti vásárlóinkat, valamint mindenfajta kerékpárszervizelést vállalunk. A kerékpározás a gyaloglás után a legolcsóbb utazási mód ...

Budapesti bicikliboltunkban működő kerékpár szervizünk szinte minden típusú kerékpár javítását vállalja, emellett a kerékpárüzletben széles választékot tartunk új kerékpárokból és az azokhoz tartozó kellékekből. Viszonteladóként szintén nagy választékot k ...

MTB kerékpárt szeretne vásárolni Budapesten? Bicikli szervizt keres, ahol márkafüggetlenül javítanak kerékpárt? Budapesti kerékpár boltunk Author és AGang márkaképviseletként működik, bicikli szervizünkben viszont bármilyen márkájú kerékpárt javítunk! Ha ...

Ha jó idő, akkor kirándulás, ha kirándulás akkor a séta mellett gyakori, hogy haladást elősegítő eszközként előkapjuk a kerékpárt. Attól függetlenül, hogy mi gondoskodunk a haladásáról, költenünk kell a szervizelésére. Érdemes a kerékpáros szezon megkezdése előtt elvinni kerékpárszervizbe a bringát, hogy minden stimmel-e vele, nehogy aztán a túra során derüljenek ki kisebb-nagyobb kellemetlenségek. A biciklis szezon után, mielőtt eltesszük télire a biciklit, szintén érdemes hozzáértővel megnézetni, megolajoztatni.

A szervizekben nem csupán a városi és túra bicikliket látják szívesen, hanem a verseny vagy mozgássérült kerékpárokat is. Vállalják a kerék javítását, centrírozását. Defekt esetén a javítást, a hajtómű fel vagy leszerelését és javítását. A kormány cseréjét, csapágyának javítását, a fékek, váltó cseréjét. A kisebb javítások, mint a pedál, nyereg, lámpaszerkezet cseréje és természetesen bármi, ami meghibásodott vagy cserére szorul az elvégeztethető a kerékpárszervizben.

A kerékpárboltokban pedig vásárolhatunk kerékpárvázat, hisz egy baleset során eltörhet, de az is előfordulhat, hogy a kényelmes biciklizéshez egy másik vázra lenne szükség. Vehetünk teleszkópokat, merev villákat, kormánycsapágyakat vagy szárakat. A hajtóművek, váltók, fékek, nyeregcsövek éppen úgy megvásárolhatóak külön, mint a pedálok, láncok, felnik.
Vannak olyan kerékpárboltok, ahol akár használt, de jó minőségű alkatrészt is vásárolhatunk. Sőt, a turázáshoz, városi közlekedéshez ajánlatos ruházatot, bukósisakot és a bogaraktól, napfénytől védő szemüvegeket is megvásárolhatjuk. A bringa kényelmét is fokozhatjuk egy speciális nyereg, markolat kiválasztásával, de ha a gyermeket is magunkkal vinnénk, akkor a biztonsága érdekében vásárolhatunk gyerekülést is a kerékpárboltban.

Sebességmérőt keres a biciklire, esetleg bicikli lakatot a budapesti forgalomhoz? Szakoldalunk kerékpárbolt és szerviz kategóriájában olyan budapesti cégeket talál, akik rendelkeznek a kerékpározáshoz és annak szervizeléséhez szükséges kellékekkel és felszerelésekkel.

1. Vőfély, bulizene,...
    Hirdetés szövege: Ha Budapesten esküvői zenekarra van szüksége, bizalommal forduljon hozzánk. Cégünk a bulizenétől egészen a vőfélyig mindent megszervez, megkönnyítve ezzel a párok feladatait. A jó szervezés a jó esküvők záloga, mely sok esetben nagy terhet, utánajárást je ...
2. Budapesti...
    Hirdetés szövege: Cégünk több éves múlttal biztosít budapesti székhelyszolgáltatást ügyfelei részére, komplex szolgáltatásokkal! Vállaljuk a székhelyszolgáltatás mellett az irodai adminisztráció elvégzését, a posta kezelését, utánküldését. Szükség esetén a székhelyszolgált ...
3. Rendezvényhelyszín,...
    Hirdetés szövege: Új és valóban szép sportlétesítményünk kiváló tréninghelyszín, ahol szeretettel várjuk tisztelt érdeklődőinket, ha szeretnének egy kellemes, családias hangulatú sportolási helyszínt választani. Magas színvonalú edzésekkel várjuk, nem csak a sz ...
4. Felülettisztítás,...
    Hirdetés szövege: Budapesti cégünket családi vállalkozásként még 1993-ban alapítottuk. Felülettisztítással, homokfúvással és színterezéssel foglalkozunk, valamint a jelentkező igényeknek megfelelően szemcseszórással is bővítettük szolgáltatásainkat. Fejlett gépparkunk és m ...
5. Önismereti tanácsadás,...
    Hirdetés szövege: Ha szeretné megismerni isteni, tiszta lényét, ha szeretné így megélni élete  napjait, ha szeretné használni az Önben lakozó teremtő erőt, de mindeddig nem talált ehhez segítséget, partnert, megértő füleket, akkor látogasson el hozzánk, és ossza meg g ...

Közösségi Modul

Legfrissebbek

Papír, írószerbolt...
Hirdetés szövege: Budapesten található papír, írószerboltunkban mindent megtalálnak vásárlóink, ami a gyermeknek kellhet az iskolába. Füzetek széles választéka található budapesti nyomtatványboltunkban, mindenféle korosztály számára. A kisiskolásoknak számos más kiegészítő ...
Tűzvédelem,...
Hirdetés szövege: Budapesten tűzvédelemmel és munkavédelemmel foglalkozunk megbízóink részére. Akár tűzoltó készüléket szeretne, akár tűzvédelmi vagy munkavédelmi szabályzatra van szüksége, készséggel állunk rendelkezésre budapesti cégünknél. Teljes körűen ellátjuk tűzvéde ...
Edzőterem Budapesten,...
Hirdetés szövege: Budapesti fitness terem szeretettel várja a mozogni vágyó hölgyeket, az edzőteremben számos mozgásforma közül válogathatnak a vendégek. Budapesti edzőtermünkben tartunk Zumba és Pilates órákat, illetve vendégeink kipróbálhatják akár az alakformáló balette ...
Eljegyzési gyűrű...
Hirdetés szövege: Cégünk 1986-ban nyitotta meg budapesti ékszerüzletét, ahol egyedi ékszerek készítésével is foglalkozunk. Az ékszerpaletta bővítése céljából kezdtük el forgalmazni az Orquidea gyöngyökkel készített és kiegészített ékszereket Budapesten, hogy azon ügyfelein ...
Egyedi jegygyűrű...
Hirdetés szövege: Ékszer szaküzletünk a lehető legnagyobb ékszer választékkal várja vásárlóit Budapest szívében, ahol egyedi jegygyűrű, eljegyzési gyűrű, illetve karikagyűrű készítéssel is foglalkozunk. Az ékszerválaszték jelentős hányadát saját készítésű, gyémántgyűrű és ...
Wolfram karikagyűrű...
Hirdetés szövege: KARCOLHATATLAN KARIKAGYŰRŰ! Akár eljegyzési gyűrűnek, akár csak simán egy gyűrűnek veszi valaki, mindenképp egy különleges gyűrűje lesz! A Tungstein carbide vagy Wolfrám Karbidból készült gyűrűket tartóssága miatt tekintik az örökké tartó szerelem egyi ...
Ékszerkészítés...
Hirdetés szövege: 2006-ban nyitott ékszerboltunk Budapesten, mely a városrész egyik legszebb és különleges hangulatú üzlete. Ékszerkészítésen belül egyedi jegygyűrűk tervezésével és elkészítésével is foglalkozunk Budapesten a jegyespárok, leendő házasulandók részére, hogy ...
Férfi fodrász, női...
Hirdetés szövege: Férfi fodrászatunk, női fodrászatunk és gyermek fodrászatunk egyaránt rendelkezésre áll Budapesten, illetve kozmetikai kezelésekkel is szeretettel várjuk vendégeinket. Budapesti gyermek fodrászunk nagy türelemmel bánik a kicsikkel, hisz tudjuk, hogy a kic ...
Konferencia helyszín...
Hirdetés szövege: Budapesti szállodánk a Hősök tere és a Városliget szomszédságában található, csendes és elegáns környezetben, mely kiváló esküvőhelyszínként szolgál, de bármilyen más rendezvényhelyszínként is örömmel látjuk. Hét konferenciatermünk mindegyike légkondicion ...
Cukrászda Budapest,...
Hirdetés szövege: Budapesti cukrászdánk szeretettel vár kicsit és nagyot egyaránt, ha ízletes fagyit ennének, vagy alkalomra tortarendelést adnának le! A tortarendelésnél különleges igények figyelembe vételére is van lehetőség, budapesti cukrászdánk vállalja formatorták, k ...