Környezetvédelem

Hirdetések

figyelem, visszaélés
Budapest

Budapesti vállalkozásunk kanadai-magyar közös tulajdon, mely 1991 óta foglalkozik magas minőségű szigetelőanyagokkal, szilikon tömítőanyagokkal, valamint fertőtlenítő szerekkel. Kizárólagos magyarországi képviselőként a gyártó cégtől beszállított termékek ...

1. Last minute utak,...
    Hirdetés szövege: Utazási irodánkban belföldi és külföldi nyaralását, pihenését egyaránt meg tudja szervezni, bármi legyen is a célja, terve! Last minute utakat, számos akciós utat kínálunk. Akár külföldre, akár belföldre vágyik, biztosan megtalálja kész ajánlataink között ...
2. Műtermi fotózás,...
    Hirdetés szövege: Műtermi fotózással, esküvői fotózással foglalkozunk Budapesten 40 éves tapasztalattal, melynek köszönhetően felbecsülhetetlen mennyiségű referenciával rendelkezünk. Természetesen lépést tartunk a technika fejlődésével, így képeink digitálisan készülnek, s ...
3. Kengyelvas,...
    Hirdetés szövege: Kovácsoltvas elemekkel, kapukkal foglalkozik budapesti vaskereskedésünk, ahol egyaránt megtalálható a kínálatban barkácsáru, kengyelvas, mindenféle kaputartozék úszó- és tolókapuhoz. Budapesti vaskereskedésünk kínálatában szerepelnek még a zárak és a vasa ...
4. Hobbybolt Budapest,...
    Hirdetés szövege: Budapesti hobbyboltunk művészellátóként professzionális kreatív hobby és képzőművészetben használatos eszközöket, segédanyagokat kínál. Hobbyboltunkban a rajzoláshoz, festéshez bőséges kínálatú ecsetet, festéket, ceruzát és különféle papírokat találhatnak ...
5. Ékszerkészítés...
    Hirdetés szövege: 2006-ban nyitott ékszerboltunk Budapesten, mely a városrész egyik legszebb és különleges hangulatú üzlete. Ékszerkészítésen belül egyedi jegygyűrűk tervezésével és elkészítésével is foglalkozunk Budapesten a jegyespárok, leendő házasulandók részére, hogy ...

Közösségi Modul

Legfrissebbek

Tervrajz fénymásolás...
Hirdetés szövege: Budapesti fénymásoló szalonunk tervrajz fénymásolással és plottolással is rendelkezésre áll, illetve a magánszemélyek és cégek papírsokszorosítási, spirálozási és laminálási igényeinek is eleget tud tenni. Az irodai papírárut tudjuk fénymásolni akár több ...
Digitális nyomtatás...
Hirdetés szövege: Az ország egyik vezető budapesti ofszet nyomdájaként naponta több, mint 4 millió példányban nyomtatunk. Kedvező beszállítói kedvezményekkel dolgozunk, mely lehetővé teszi, hogy a legmagasabb termékminőséget adjuk kedvezményes áron. Budapesti digitális nyo ...
Karikagyűrű készítés...
Hirdetés szövege: Budapesti ékszerboltunkban kifejezetten egyedi karikagyűrű készítéssel, s jegygyűrű készítésével foglalkozunk, már hosszú idők óta. Ékszerkészítő családi vállalkozásunk már több generáció óta tervez különleges egyedi jegygyűrűket, karikagyűrűket Budapeste ...
Olcsó szállásfoglalás...
Hirdetés szövege: Budapesten keres olcsó szállásfoglalási lehetőségeket? Budapesten sem lehetetlen akciós áron szállást foglalni! Hotelunk is folyamatosan garantálja az olcsó árakat, ha szállást keres! Budapest központjához közel, mégis csendes kis budapesti utcában várja ...
Kerékpár javítás...
Hirdetés szövege: Budapesten található kerékpár szaküzletünkben a kerékpár javítás mellett foglalkozunk kerékpár alkatrész beszerzéssel is. A budapesti bringaszerviz a 90-es évek óta a jól megszokott helyen várja a kerékpározás szerelmeseit. 2000-ben egy tulajdonváltásnak ...
Edzőterem Budapest,...
Hirdetés szövege: Budapesti edzőteremben szeretettel várjuk a mozgás, testépítés elkötelezett híveit. Sportklubunkban minden sportolni vágyó megtalálhatja a számára legmegfelelőbb mozgásformát, többek között funkcionális edzésekkel, kötéltréner edzésekkel, illetve zumba ór ...
Repülőjegy értékesítés...
Hirdetés szövege: Budapesti utazási irodánk 1999 óta utaztatja partnereit világszerte. Budapesten található utazási irodánkban repülőjegy értékesítéssel is foglalkozunk, bármely Ön által kiválasztott országba. Megbízhatóságunkat mi sem bizonyítja jobban, mint azon utasaink ...
Olajfestmény...
Hirdetés szövege: Van olyan festménye, ami restaurálásra szorul? Keressen meg budapesti elérhetőségeimen, mivel több éve foglalkozom festmények restaurálásával. Olajfestmény restaurátorként is rendelkezésre állok, nagy tapasztalattal vállalom képek restaurálását. Évekig do ...
Figura torta rendelés...
Hirdetés szövege: Nagy múltú cukrászdánk állandó kiváló minőséggel várja tisztelt vendégeit Budapesten, ahol figura torta rendelésre és esküvői tortarendelésre is lehetőségük van! Cukrászdánk családi vállalkozásként működik, igyekszünk az itt felnőtt és felnövő generációna ...
Olcsó panzió Budapest,...
Hirdetés szövege: Családias hangulatú olcsó panziónkban Dél-pesten 4 szoba és egy kétfős apartman várja a vendégeket. Igény esetén étkezést is biztosítunk, kedvező árakat garantálunk akciós szállásunkon Budapesten! Zárt parkoló várja autóját, budapesti kertvárosi környezet ...