Kerékpárbolt, szerviz

1119 Bornemissza u. 27.

Telefon06-1/205-8530, 06-20/955-7717
Kerékpárszerviz, kerékpárbolt Budapest

1032 Kiscelli u. 74. fsz. 1.

Kerékpárboltunkban minden tisztelt érdeklődő megvásárolhatja a szükséges kerékpár alkatrészt, melyhez komplett szolgáltatáscsomagot is tudunk biztosítani, egyedülálló módon! A biciklihez kiváltható csomagban egy balesetbiztosítást, kerékpár biztosítást, u ...

Telefon06-30/377-8872

Kerékpárüzletet keres Budapesten, vagy kerékpárszervizre lenne szüksége? Üzletünkben biciklik széles választékával várjuk budapesti vásárlóinkat, valamint mindenfajta kerékpárszervizelést vállalunk. A kerékpározás a gyaloglás után a legolcsóbb utazási mód ...

Budapesti bicikliboltunkban működő kerékpár szervizünk szinte minden típusú kerékpár javítását vállalja, emellett a kerékpárüzletben széles választékot tartunk új kerékpárokból és az azokhoz tartozó kellékekből. Viszonteladóként szintén nagy választékot k ...

MTB kerékpárt szeretne vásárolni Budapesten? Bicikli szervizt keres, ahol márkafüggetlenül javítanak kerékpárt? Budapesti kerékpár boltunk Author és AGang márkaképviseletként működik, bicikli szervizünkben viszont bármilyen márkájú kerékpárt javítunk! Ha ...

Ha jó idő, akkor kirándulás, ha kirándulás akkor a séta mellett gyakori, hogy haladást elősegítő eszközként előkapjuk a kerékpárt. Attól függetlenül, hogy mi gondoskodunk a haladásáról, költenünk kell a szervizelésére. Érdemes a kerékpáros szezon megkezdése előtt elvinni kerékpárszervizbe a bringát, hogy minden stimmel-e vele, nehogy aztán a túra során derüljenek ki kisebb-nagyobb kellemetlenségek. A biciklis szezon után, mielőtt eltesszük télire a biciklit, szintén érdemes hozzáértővel megnézetni, megolajoztatni.

A szervizekben nem csupán a városi és túra bicikliket látják szívesen, hanem a verseny vagy mozgássérült kerékpárokat is. Vállalják a kerék javítását, centrírozását. Defekt esetén a javítást, a hajtómű fel vagy leszerelését és javítását. A kormány cseréjét, csapágyának javítását, a fékek, váltó cseréjét. A kisebb javítások, mint a pedál, nyereg, lámpaszerkezet cseréje és természetesen bármi, ami meghibásodott vagy cserére szorul az elvégeztethető a kerékpárszervizben.

A kerékpárboltokban pedig vásárolhatunk kerékpárvázat, hisz egy baleset során eltörhet, de az is előfordulhat, hogy a kényelmes biciklizéshez egy másik vázra lenne szükség. Vehetünk teleszkópokat, merev villákat, kormánycsapágyakat vagy szárakat. A hajtóművek, váltók, fékek, nyeregcsövek éppen úgy megvásárolhatóak külön, mint a pedálok, láncok, felnik.
Vannak olyan kerékpárboltok, ahol akár használt, de jó minőségű alkatrészt is vásárolhatunk. Sőt, a turázáshoz, városi közlekedéshez ajánlatos ruházatot, bukósisakot és a bogaraktól, napfénytől védő szemüvegeket is megvásárolhatjuk. A bringa kényelmét is fokozhatjuk egy speciális nyereg, markolat kiválasztásával, de ha a gyermeket is magunkkal vinnénk, akkor a biztonsága érdekében vásárolhatunk gyerekülést is a kerékpárboltban.

Sebességmérőt keres a biciklire, esetleg bicikli lakatot a budapesti forgalomhoz? Szakoldalunk kerékpárbolt és szerviz kategóriájában olyan budapesti cégeket talál, akik rendelkeznek a kerékpározáshoz és annak szervizeléséhez szükséges kellékekkel és felszerelésekkel.

Legkeresettebb

• Belföldi áruszállítás Budapest,...Hirdetés szövege: 1986 óta foglalkozom belföldi áruszállítással budapesti megbízóim jóvoltából. Ha olyan partnert keres Budapesten, aki megbízhatóan végez belföldi árufuvarozást, 3,5 tonnás teherautómmal állok rendelkezésre! A fuvarozási feladatokat főként céges megbízások ...
  • Munkagép vizsgálat Budapest,...Hirdetés szövege: Munkavédelemmel foglalkozó cégünk Budapesten rendelkezésére azoknak a partnereknek, akiknek munkagép üzembe helyezésre vagy munkagép vizsgálatra van szükségük. Mérnökirodánk Budapesten található és nagy odafigyeléssel kezeli a jogszabályi változásokat, ho ...
  • Gyermek színház, ifjúsági előadás,...Hirdetés szövege: Budapesti gyermek színházunk és csecsemő színházunk ifjúsági előadásokkal várjuk az érdeklődőket. Családi programokkal várja színházunk az egészen kicsi babáktól a nagyobb gyermekekig az egész családot! Ha gyerekszínházat keres Budapesten, jöjjön el hozzá ...
  • Plakát nyomtatás Budapest,...Hirdetés szövege: Budapesti digitális nyomdánk plakát nyomtatással és szórólapnyomtatással is áll a lakosság és céges megrendelők rendelkezésére. Budapesti nyomdánk rövid idő alatt és versenyképes áron végzi a nyomtatást, akár plakátról akár szórólapról van szó. Ha egy ese ...
  • Rózsadoboz Budapest, virágdoboz...Hirdetés szövege: Budapesti virágüzletünkben rózsadoboz illetve virágdobozok készítésével is foglalkozunk. A Mysterious Roses cseppmentes virágdobozok elegánsak, letisztult fazonúak és egy új technológiának köszönhetően igencsak tartósak. Budapesten található virágüzletünk ...
  • Karikagyűrű készítés Budapest,...Hirdetés szövege: Budapesti ékszerboltunkban kifejezetten egyedi karikagyűrű készítéssel, s jegygyűrű készítésével foglalkozunk, már hosszú idők óta. Ékszerkészítő családi vállalkozásunk már több generáció óta tervez különleges egyedi jegygyűrűket, karikagyűrűket Budapeste ...
  • Olcsó szállásfoglalás Budapest,...Hirdetés szövege: Amennyiben Budapesten keres olcsó szállásfoglalási lehetőségeket, bátran válassza hotelünket. Budapesten sem lehetetlen akciós szállásfoglalást intézni, hotelunk is folyamatosan garantálja az olcsó árakat, ha szállásfoglalásra van szüksége! Budapest közpo ...
  • Irodatechnika Budapest, fénymásoló...Hirdetés szövege: Budapesten található irodatechnikai vállalkozásunk 1994 óta áll az ügyfelei rendelkezésére. Budapesti cégünk megalapításakor leginkább irodatechnikai berendezések, mint fénymásoló gépek, telefaxok és nyomtatók forgalmazásával foglalkoztunk illetve az irod ...
  • Kerékpár javítás Budapest,...Hirdetés szövege: Budapesten található kerékpár szaküzletünkben a kerékpár javítás mellett foglalkozunk kerékpár alkatrész beszerzéssel is. A budapesti bringaszerviz a 90-es évek óta a jól megszokott helyen várja a kerékpározás szerelmeseit. 2000-ben egy tulajdonváltásnak ...
  • Nyomda Budapest, digitális nyomda,...Hirdetés szövege: 1989-ben nyitottuk meg nyomdánkat Budapesten, ahol kezdetben szitanyomással foglalkoztunk, majd a folyamatos fejlesztések eredményeképpen ofszetnyomással, digitális nyomdai szolgáltatásokkal is rendelkezésre állunk. Barátságos budapesti környezetben fogad ...
© 2018 Awacs Design és Reklámiroda Kft. Minden jog fenntartva.